Minecraft 1.6.2 İndir[67 Mb]

Minecraft 1.6.2 İndir[67 Mb]
Minecraft 1.6.2 İndir[68 Mb]

Minecraft 1.6.2 sürümünde, 1.6.1 sürümündeki hatalar giderilmiş. Yeni sürümler çıktıkça hata sayılar azalıyor ve güncelleme daha seyrek geliyor. Minecraft 1.6.2 sürümü size kurulum dosyası olarak gelecek. Yani uğraşmadan kurabileceksiniz. Sadece bir tık ile oyuna girebilir, 1.6 sürümünde gelen atlar ve diğer bir kaç eşya ile eğlenebilirsiniz. Bunun yanında 67 Mb'lik küçük boyutu ile fazla yer kaplamaz, bilgisayarınıza yük olmaz.
Oyunu indirmek için hemen aşağıdaki indirme butonuna tıklayın ve eğlenceye başlayın.

1.6.2 ile Düzeltilen Hataları

  • Hatalı olan koşma efektinde düzenlenme.
  • Atların duvara sıkıştığında hasar alması giderildi.
  • Hayvanların çitlerden kaçması giderildi.
  • Özel fontların kötü görünmesi giderildi.
  • Chat ile ilgili sorunlar giderildi.
  • Samanların tekrar buğdaya dönüştürülmemesi giderildi.
  • Çitlere takılan tabelalardaki yazıların gözükmemesi giderildi.
  • Bazı atlara binildiğinde kayma giderildi.

Destekler

  • Oyunda atlar ve yeni gelen eşyalar mevcuttur.
  • Oyun çoklu oynamayı yani multiplayer oynamayı destekler.
  • Sürümüne uygun skinleri destekler.
  • Sürümüne uygun doku paketlerini destekler.
  • Sürümüne uygun modları destekler.

İndir

Ekran Görüntüleri

Minecraft 1.6.2 İndir[67 Mb]

Kurulum

  • İndirdiğiniz Minecraft 1.6.2 - Özgür Görgülü.rar dosyasını sağ tuş ile klasöre çıkartın. İçerisindeki Minecraft 1.6.2 Setup.exe adlı kurulum dosyasını çalıştırın.
  • Gelen penceredeki Next butonuna 3 kere tıklayın. Daha sonra bu buton Start butonu olacaktır. Start'a da bastıktan sonra kurulum başlayacaktır. Kurulum bitince masaüstüne kısayol oluşacaktır. Kısayol yardımıyla oyuna girebilirsiniz.

Notlar ve Hatırlatmalar

  • Oyunun açılması için bilgisayarınızda kesinlikle Java yüklü olması gerekmektedir.
  • Daha önceden bilgisayarınıza Minecraft yüklediyseniz; Başlat > Çalıştır > %appdata% yazıp Tamam'a basın. Gelen pencereden .minecraft klasörünü bulun ve içindeki her şeyi silin. Daha sonra kurulumu yapın.
  • "Bad video card drivers!" hatası alan kullanıcılar lütfen ekran kartınızın sürücüsünü kurun veya güncelleyin. Eğer yine olmazsa ekran kartınız Minecraft için düşüktür.

Diğer Minecraft Sürümleri

Özgür GörgülüÖzgür Görgülü, 8/07/2013
  • Facebook'ta Paylaş
Tarih: 7 Ağustos 2013 Çarşamba
Kategori: -
Yazar: Özgür Görgülü
Yorumlar: 233

Minecraft 1.6.2 İndir[67 Mb] hakkında 233 yorum var.

  1. Yanıtlar
    1. Sağlıklı olduğunu düşünmüyorum

      Sil
    2. 10 mb bile degil 500kb Mıs :) Saglıklı bence kullanıyorum cunku

      Sil
  2. Dostum Çok yavaş İndiriyor Mediafireye İndirip Alternatif Sunarmısın Zahmet Olmassa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda ekleyeceğim.

      Sil
    2. Teşekkürler özgür Bey

      Sil
    3. http://i.imgur.com/LHGhHhT.png Özgür bey bu hatayı Verdi ?

      Sil
    4. Sanırım şifreyi yanlış yazdınız. Ama önce klasöre çıkarın. İstediğiniz MediaFire linki de 1-2 dakikaya geliyor.

      Sil
    5. Teşekkürler Özgür Bey :)

      Sil
    6. Ancak Dosyayı Çıkar Yapsamda hala Aynı Rardaki Şifreyi Siz yanlış Yazmış Olmayınız ? Sizde bir Denermisiniz ?

      Sil
    7. Ben yanlış yazmadım. Denemek için dosyayı ben çıkarttım. Ancak sorunsuz oldu. Bu oyunu arkabamla oynayacaktım. Onda da sorun çıkmadı.

      Sil
    8. bende yük ledim

      Sil
  3. Mediafireden İndiridğin Oldu Kuruldu ,Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Özgür bu Minecraft 1.6 32 windows 7 için olanı var dır onu da ekler-misin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 32 windows 7 derken????

      (Eğer 32 Bit windows 7 için 1.6.2 diyosan bu hepsiyle uyumlu [değilse bile kurulumu rar'dan çıkardıktan sonra sağ tıklayığp özellikler de, uyumluluk sekmesindeilk kutucuğu işaretleyip windows 7 de, sonra da "Bu programı yönetici olarak çalıştır" kutucuğunu işaretleyip tamama bas

      Sil
  5. şifre ney yukarıda yazmıyorda

    YanıtlaSil
  6. ozgurgorgulu.blogspot.com indirme linkinin altında şifreyi yazdım.

    YanıtlaSil
  7. ozgurgorgulu.blogspot.com şifre budur :D

    YanıtlaSil
  8. mediafireye girdigimde su sorun cıkıyor karsıma ne yapmalıyım File Belongs to Non-Validated Account.
    The resource you are trying access belongs to an account that has not yet been validated

    Still have questions, or think we've made a mistake? Please contact support for further assistance.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyeliğim deakfit olmuş. Email ile aktifleştirdim. Sorun düzeldi, indirebilirsiniz.

      Sil
  9. şifre yanlış diyor şifre ne

    YanıtlaSil
  10. şifre yalnış değil kopyala yapıştır yapınca öyle diyor elle yazın. paylaşım için çok teşekkürler sorunsuz oynuyorum.

    YanıtlaSil
  11. otomatik olarak oyundan çıkıyorum neden?

    YanıtlaSil
  12. özgür abi windows xp de çalştrır mı?

    YanıtlaSil
  13. Hacı Seni Seviyom Ya La.

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. İstemesi doğal. Çünkü ben ekledim. Şifre: ozgurgorgulu.blogspot.com

      Sil
  15. Valla kardeş 5 dkkamı almadı Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  16. windows 7 64 bit ultimate kuruluyor ama start va basınca uygulama kapanıyor ve oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  17. ben ne yapacağımı hala anlamadım bana yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  18. kardes ben oyunu yükeldim playya tıklıyom ondan sonra tık yok bilgsayarda yardım edermisin lütfen

    YanıtlaSil
  19. kardes ben oyunu yükledim minecraft actım ondan sonra playa tıklıyom tık yok bilgisayarda her hangi bisey acılamdı neden ayrdım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun yapımcısı ben değilim. Çözümünü bilmiyorum. Ama 64 ve 32 bit bilgisayarda denendi ve sorunsuz şekilde çalıştı.

      Sil
  20. hacım bu üyelik istiyor mu

    YanıtlaSil
  21. kaynak gösterek sitemde paylaşabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program kendisinin değil nasıl olsa kopyala kendi arşivine koy.

      Sil
    2. Hahaha. Kendi kişisel arşivine alabilir bundan bir problem yok. Ancak paylaştığında problem olur. Her ne kadar oyun benim yapımım olmasa aldığında kaynak belirtilmeli.

      Sil
  22. teşekkürler eline sağlık

    YanıtlaSil
  23. allah razı olsun kardeşim ne zamandır arıyodum. biri de adam akıllı bişi koymamış ya.(diğer sitelerde, sen üstüne alınma) :D

    YanıtlaSil
  24. kardeş bunun indirmeden önce mınecraft 1.5.2 nin yüklü olması gerikiyor mu ?

    YanıtlaSil
  25. Ben Yüklerken Paralo istiyorum parola ne ?

    YanıtlaSil
  26. Kardeş benim leptoumda bu oyun sorunsuz açılıyo fakat masaüstü bilgisayarımda ya crash report hatası yada play'a tıkladıkdan sonra bişey gelmiyor.Bunu nasıl çözücem??? Lütfen yardım et !!!!

    YanıtlaSil
  27. teşekkür ederim kurdum şimdi oynuyacağım

    YanıtlaSil
  28. çalıştı hata vermeden teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  29. bilinmeyen uygulama hatası, yardım edermisin usta ?

    YanıtlaSil
  30. saol özgür kardeş cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. ben indiremedim yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  32. bu oyun sadece laptopda oluyor masaüstünde olmuyor bir çaresi tokmu Özgür Bey ?

    YanıtlaSil
  33. Özgür Bey Lütfen Şifreyi Kaldırın :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldıramam. Çünkü hırsızlar var web aleminde. Çalınsın istemiyorum. Şifre girmek çok zor değil. Lütfen üşenmeyin ve şifreyi elinizle yazın.

      Sil
    2. iyide senin şifrelediğin dosyanın şifresini değiştirmek çok zor değilki :D

      Sil
  34. teşekkürler sorunsuz çalıştı

    YanıtlaSil
  35. Bu Oyun Masaüstündede Oluyor Bazı Mallar Sadece Leptopda Oluyor Diyor Onla Alakası Yok Ekran Kartı İle Alakası Var

    YanıtlaSil
  36. elle yazınca oluoda kopyala yapıstırda nie olmuo anlamadım :D:D

    YanıtlaSil
  37. kardeşim ne zaman bi hunger games pvp servera girsem oyun kapanıyor neden biliyormusun?

    YanıtlaSil
  38. Özgür Çalan Adam Yine Çalar Benimde Blog'um Vardı Çalıp dosyanın şifresini degiştiriyordum dosyaları upload edip yandex'E ekliyoırdum artık ugrasmıom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O onların adamlığına kalmış. Şerefsiz onlar. Öteki dünyada acısı birer birer çıkacak.

      Sil
    2. Özgür sağ tık engel kodu verem koy metin seçme ve sağ tıklama engel kodu.

      Sil
  39. abi java runtime enviroment diyor onu yüklüyom başka bişey diyor yardım

    YanıtlaSil
  40. bunun araba modu var onu başka sitelerden indiriyorum kabul etmiyor sen biliyosan paylaşsana

    YanıtlaSil
  41. eline sağlık teşekürler

    YanıtlaSil
  42. sagol bro çhok tesekkürl€r

    YanıtlaSil
  43. direk odabe flas plyre gerciyo nedfen

    YanıtlaSil
  44. Dostum helal olsun sabahtan beri uğraşıyorum bir sebep yüzünden oyun açılmıyordu senin paylaştığını buldum indirdim sorunsuz çalıştı ellerine sağlık fakat bende bir sorun bu ''eğer'' denen şeyi bir türlü yapamadım ben yapılışını yanlış biliyorum galiba bir yardım edermisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle "eğer" değil eyer olarak yazılıyor. Bu hataya bende düştüm. Creative modda arama yerine yazıyorum, Allah Allah acaba 1.6'da yok mu diyip duruyordum :D

      Eyer yapımı için buraya tıklayabilirsiniz.

      Sil
  45. ÖZGÜR KARDEŞ Bİ İLGİLEN BENİMLE BEN HERŞEYİ FULL YAPIYORUM İSMİMİ YAZIP PLAY DİYORUM BİRŞEY GELMİYOR BEKLIYORUM GELMİYOR NEDENİ NE OLABİLİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı açtıktan sonra 1-2 dakika bekleyin. Daha sonra deneyin.

      Sil
  46. İsteyen Ctrl+C Şifreyi Kopyalasın :D

    YanıtlaSil
  47. abi multiplayer serverde bad login yazıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Multiplayer'da sorun yok. Server premium olmayanlara kapalı. İnternette araştırırsanız detaylı bilgi bulabilirsiniz.

      Sil
  48. Merhaba. Öncelikle minecraft için çok teşekkkür ederim fakat 2 tane bug buldum
    1-Bot düzgün gitmiyor.
    2-At sürülmüyor ve zırhı giyilmiyor.
    Ama önemli değil hep bir survivalgames serveri oynuyorum çok sarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunda botu denedim ve gayet iyi. At konusunda da atı evcilleştirmeden ata binilmiyor, zırh giydirilmiyor.

      Sil
    2. aynı zamanda ata eyer takmadan sürülmüyor atı evcilleştirdikten sonra önce eyer takmalısın

      Sil
  49. Admin ben oyunu anlattığın gibi kurdum ekranda MİNECRAFT yazısı çıktı ve updating minecraft yazısı geldi ve gerisi yok ekranda MİNECRAFT yazısı hep kaldı!

    YanıtlaSil
  50. yardım edebilirmisiniz nasıl yüklencek

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle atı evcilleştirmeniz gerekiyor.

      Sil
  52. nasıl evicileştircem
    bide bulutlr yok onu bırak ustu ruyada görürüzya bembeyaz oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5-10 adet elmayı atın üzerine sağ tuş ile tıklayın.
      Bulutları ayarlardan açabilirsiniz.

      Sil
  53. oyun nerden iniyor acaba

    YanıtlaSil
  54. bide atı nereye bağılıyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atları çitlere "kement" yardımıyla bağlayabilirsiniz.

      Sil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarlara bir bak dostum optifine diye bir program var o yapıyor

      Sil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. abi multiplayer servere girdiğimde oyun kapanıyo napıcam

    YanıtlaSil
  58. çok teşekkürler sağolun özgür bey

    YanıtlaSil
  59. Özgür abi ben indirdim çok güzel ama online oynamaya çalışırken bad login diyo ,araştırdım onlinemod'u true den false'a almalıymışız.Ama o yazıların bulunduğu not defterini bulamadım.

    YanıtlaSil
  60. Özgür bey Bende İndirdim Minbecraft Kurdum Dogru sekilde Baslat Butonuna basıyorum DOluyor gibi Oluyor ama acılmıyor ne hata veriyor ne acılıyor Acil Yardım Lütfen..!

    Yardımlarınızı Bekliyorum.. :( :(

    YanıtlaSil
  61. nerden indiricez

    YanıtlaSil
  62. Lütfen banada yardım et hiçbir hata vermiyor çalışmıyor playa tıklıyorum hiçbir hata vermiyor bekliyorum açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  63. java yı sil eniden yükle olmazsa sil oyunu demekki ekran kartınla uyuşmuyor demektir :(

    YanıtlaSil
  64. ya ben yapamadım dosyadan çıkaramadım yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
  65. Herhangi bir kişiyle nasıl online oynayabileceğiz örneğin;Sunuculara(server)hungergamese gibi,gibi onları nasıl yapıcaz!?

    YanıtlaSil
  66. Adin indirdim rardan çıkardım kurdum oyunu açtım ama playe basıca oyun açılmıyor acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu açtığınızda bir 5 dakika kadar beklemelisiniz. Bazı bilgisayarlardaki oyunun sol tarafında bulunan blog bölümü yüklenmeden açılmıyor.

      Sil
    2. blogtan indirdim ordan hata veriyor

      Sil
  67. http://r1309.hizliresim.com/1f/x/t3p6t.png buradan sonra playa tıklıyorum oyun açılmıyor (hatada verrmiyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bölümde biraz bekleyip Play butonuna bastığınızda açılması gerekiyor.

      Sil
  68. Kardeş lütfen bu konuda yardimci ol klasörün adi .minecraft yapip öyle indirme yaparmisin diger türlü mod yüklüyemiyorum minecrafta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zaten set up yani kurulum dosyası. Dosyayı kurmadan ne klasörün adını ne yaparsam yapayım mod yüklenmeyecektir.

      Sil
  69. özgür kardeş ben 1.6.2 indirdim 1.6.4 gösteriyor o yüzden hiç bir servere giremiyorum ve bu konuya sinir oluyorum. 1.5.2 indirmeye çalıştım ama ondada 1.6.4 gösteriyor deilrecem ..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.6.4 güncellemesi geldi. Profesyonel serverların çoğu da 1.6.4'e güncelledi. Bu yüzden sürüm farkı yaşanabiliyor.

      Sil
    2. olm new profile gir orda server felan dio seç ordan

      Sil
  70. ya abi açıyorum minecraft 1.6.2 yi adımı yazıyorum playa basıyorum doluo sonra hic bisey olmuyo ne olur yardım et

    YanıtlaSil
  71. abi bu açılmıyo dönüyo dönüyo kapanıyo

    YanıtlaSil
  72. play basıyorum hiç bir şey gelmiyor özgür abi

    YanıtlaSil
  73. özgür abi dönüyo dönüyo açılmıyo

    YanıtlaSil
  74. nereye basıp indircem özgür abi

    YanıtlaSil
  75. ya bi yardım edin hemen minecraft yazısı yazıp geri gidiyo açılmıyo

    YanıtlaSil
  76. ya guzel indirdim ama 1.7.2 istiyor edit profileden 1.7.2 yaptım ama solda restart your launcher diyor yardıım

    YanıtlaSil
  77. kardeş norton virüs buluyor ve çıkarttırmıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  78. İnşallah Çalısır. :D

    YanıtlaSil
  79. ya bu minecraft'a mod atma şansımız varmı varsa nereye (hangi klasöre)atabaliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'ı kullarak nasıl kurulacağı hakkında bilgi alabilirsin Caner.

      Sil
  80. ya ben bir kız olarak minecradt hastasıyım bu arada teşekkürler özgür abi

    YanıtlaSil
  81. Çok uzun sürüyor :(

    YanıtlaSil
  82. abi ya şey bunda java gereklimi ben indirdim hemen nicki girdim karsıma yazı geldı öle kaldı bişey yapamıorum bi acıklarmısın .s

    YanıtlaSil
  83. Şifre en altta Yazıyor : ozgurgorgulu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  84. 1.7.2 yaparken restart lacunhe falan yazıyo diger sürümlerde sorn yok ama çözmü nedir

    YanıtlaSil
  85. Playe basıyorum açılmıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  86. Özgür abi ben indirdim play diyorum yükklüyor kapanıyor yeniden açılıyor yeni profil de kurdum yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  87. Playa basıyorum açılmıyor profilde kurdum ansıl olacak iş sölermisin kardeşim ?

    YanıtlaSil
  88. ben inşallahg indircem 1.7.2 yi denedim beceremedim :D

    YanıtlaSil
  89. özgür abi ben 1.6.2 indirdim hesap kuramıyom nasıl yapcam

    YanıtlaSil
  90. arkadaslar parola:
    ozgurgorgulu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  91. Dostum.MineCraft'ı .exe olarak crackını upload edersen hem mb açısından tasarruf hemdezaman açısından edersin.Çünkü windowsun kendi işletim sisteminde bu yüklüdür .minecraft olarak bunu sen güncellersin çünkü bu anlaşmalı 1.3.2 sistemi yüklüdür windowsa bulabilirsiniz.bu yüzden gereksiz megabayt 0.1/10

    YanıtlaSil
  92. Win8 kullanıyorum oyunda Mojang ID veya şifre istiyormu
    bu arada Win8 le uyumluluk modu varmı?

    YanıtlaSil
  93. Bende 1.7.2 var.Sırf zengin mod içeriği ve daha çok rabet görmesinden bunu indirdim :)

    YanıtlaSil
  94. özgür bey tam download yerine tıklıyorum mediafire den indiriyorum inerken yeni bir sayfa açılıyor ve beyaz ekran kalıyor windows 8 kullanıyorum sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  95. Sağolun teşekkürler çok iyi çalıştı vay be 1 kere resmen çalışt ya sağolunnnnnnnnn bin kere sağolun

    YanıtlaSil
  96. saol kral paylaşım harbiden

    YanıtlaSil
  97. abi normal de 4 dakika damı oluyor?

    YanıtlaSil
  98. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  99. Benmde Adım Özgür Neyse Kardesim Bazı Kisilerde Minecraft Farklı Yani Oyuna Girdiğin ztn Farklı nsl Yada Linkini Atarsan svinirim

    YanıtlaSil
  100. Windows 8 ile Uyumlu Olsa :(((((

    YanıtlaSil
  101. Sağol valla abi teşekkürler

    YanıtlaSil
  102. eyw eline sağlık kardesım

    YanıtlaSil
  103. hey özgür bey indire basıyorum bir site çıkıyor. iki kez reklamı geç diyorum sayfa yük-
    leniyor diyorum sonra bir saat bekliyorum ya kapanmış oluyor yada hala sayfa yükleni-
    yor diyor. Nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  104. saol yüklendi play a bastım şimdi dolmasını bekliyorum açıl masada canın saol sun çünkü o zaman bizim pc sorun var demektir

    YanıtlaSil
  105. SAOL öggür abi acıldı ewl

    YanıtlaSil
  106. özgür kardeşim bu oyun fullmü yoksa demomu ?

    YanıtlaSil
  107. Özgür abi 1.6.2 yazıyor ama 1.7.4 açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minecraft en son olarak 1.7.4'ü duyurdu. Launcherlerde en son sürümü açmayı uygun buluyor. Ayarlardan 1.6.2 yapabilirsin.

      Sil
  108. abi süpersin 1.5.2 minecraftla uğraşmaktan bıkmıştım

    YanıtlaSil
  109. Abi Heryer Dümdüz Mü ? Biraz Yardımcı Olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu kurarken kendiniz gelişmiş ayarlar bölümünden Süper Düz(Super Flat)ı seçerek ayarlayabilirsiniz.

      Sil
  110. Kardeş çok teşekkürler, Allah senden razı olsun sorunsuz çalışıyor !!!

    YanıtlaSil
  111. adamsın kardeşim,müthişsin,sen olmasan hala arıyor olurdum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  112. Merhaba ,oğlum için sayenizde normal sürümünü indirdim , oynuyor teşekkürler. Ancak şimdi illa hexxit kur diyor nerden bulduysa youtube den izlemiş bize bulana kadar huzur yok :) nasıl kurarım yada nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hexxit hakkında herhangi bir bilgiye sahip değilim maalesef.

      Sil
  113. Özgür abi bizim bilgisayarımız çok küçğk minecraft 1.5.2'yi de senin sitenden indirdim diğer sitelere göre çok daha hızlıydı.1.6.2'de de hızlı olur mu ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için garanti veremem. Ama dosya MediaFire'a yüklü. O siteden indirme diğer sitelere göre daha hızlı. İnternet hızınıza göre artar veya azalır bu hız.

      Sil
  114. Ya Ben 1.6.2 Diye İndirdim 1.7.5 Çıktı Bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Launcherlar son versiyonu oynamayı uygun gördüğü için otomatik olarak son versiyonu aktif eder. Ayarlardan kendiniz 1.6.2'yi seçiniz.

      Sil
    2. ya abi ben tek başıma oynamaktan çok sıkıldım ya nasıl online oynuycam yada birisi benimle oynuycak ?

      Sil
    3. Bu adresi takip edin: http://ozgurgorgulu.blogspot.com/2013/07/minecraft-bukkit-server-kurma.html

      Sil
  115. traffic racer ve candy crush saga eklermisin.

    YanıtlaSil
  116. Özgür Abide olmasa işimiz yaş

    YanıtlaSil
  117. Crackli deilmi

    YanıtlaSil
  118. Knka çok uzun ya :D:asaDSAS

    YanıtlaSil
  119. İDM ile 1 dakikadan kısa sürede indirdim:) adamsın

    YanıtlaSil
  120. çok güzelbi oyun ozgur abi fakat indirince 1.7.5 'i çıkıyor napmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil ayarlarından 1.6.2 yapabilirsin. Ama sana 1.7.5'i oynamanı öneririm.

      Sil
  121. Abi ÇOOOK sağol

    YanıtlaSil

Burada reklam vermek için tıklayın